persön :)

hann inte skriva igår
men var ju på träningen som slutade halv 9
då cyklade jag och moa hem och vi hoppade studsmatta och massa
annat, sen vid tio stängdes internet av men jag hade glömmt bort de
så de var drf jag inte skrev nått inlägg igår kvl
men ialf, moa får hem tp kvart över tio
och då gjorde jag mej irodning och la mej
idag vaknade jag 6 och tina och dom kom och hämtade oss klockan halv 7 ungefär
då for vi ut till thomas (våran lärare) och hade fågelskådning till 9 sen for vi till han
vissa badade i badtunnan , vattnet var 43 ° ;o
vi fotade en massa och hade askul, 7c ni är verkligen bra
ni får bilder när jag har fått dom av elin :)
men nu ska jag lyssna på musik , och ska tp hitta på nå
kom just hem därifrån , helg äntligen
juste imorrn ska vi ju dö , fast tror inte på de -,-
men om jag gör de så måste jag bara säga att jag älskar mina kompisar så sjukt mkt
och min familj, och min klass :)
ni är underbara♥
*
gammal som fan !
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0