justin bieber på 5an i CSI

har inte hunnit skriva nå ,
idag vare ju skola som vanligt
slutade klockan 3 , då cyklade jag hem
och sen direkt till alva och var m henne och ellen :)
har saknat dej alva!!!<3
men ialf, sen vid klockan 5 cyklade jag hem och så for vi till
kanseliet där alla i laget skulle träffas för vi skulle ut på pantinsamling
jag , pappa och louise fick tingsvägen , vi fyllde hela bilen med pant ,
det var jätte mkt, vi kom nyss hem och sitter vid tvn
och ser på csi där Justin Bieber (elr Jason som han heter i programmet) är med,
fast just nu är det reklam därför passade jag på att blogga
men ska fortsätta se på de , orkar inte skriva nåmer idag
men ni få ha de så bra!
hejdååå<3
sötaste minen ju ;*
så sjukt snygg, älskar de mer än ord kan beskriva !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0