dålig uppdatering

det har verkligen vart dålig uppdatering den senaste tiden
men har varken orkar elr haft tid till att blogga,
men nu ska jag passa på ial f:)
idag var de ju somsagt skola, kom just hem från stan
vi for dit m hela högstadiet och så kom det massa andra skolor oxå
vi fick sitta och lyssna på benjamin grynfeldt (stavning)
han är en jude som klarade förintelsen i tyskland, dödslägret ...
verkligen hemskt, vaafan tänkte folk med???
döda folk bara för att dom var jude elr trodde på annat
hallå, de är väll man sj som bestämmer vad man tror på ,
men ialf, sen åkte vi buss hem och nu sitter jag å louise nere i köket ,
och gör ingenting, verkligen härligt väder fast bara 12,6 °
men nu ska jag fråga alva om jag kan följa till hennes ridning :))
(A)
fdu e finast bästavän<3

Kommentarer
Postat av: Alva

bra att du frågade oxå :o

2011-05-10 @ 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0