Dag 15: en bild från en tid du saknar

saknar verkligen tiden me dej viktoria,
du var min bästavän , vi var m varann varje dag
och minnen är så jävla obeskrivliga
vi har skrattat, gråtit  och haft så jävla kul
okej vi har bråkat en massa , men sånt gör bästavänner
saknar de så jävla mkt , varje gång jag tänker på de
för jag fan gråta, allt vi hade, alla bilder
alla minnen, alla videos , ska de bara få bli tråkiga bilder som jag sen raderar?
ska allt bara få rinna ut som sand
har känt dej i tp 11 år ?
åh gud vetinte vad jag ska göra
har verkligen ingen lust att leva nåmer, vill vara m dej :(
om allt kunde blir som föörut, tp sommarn 2009 ....
SAKNAR DE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0