blogg.se laggade,

som vissa kanske vet så laggade blogg.se igår,
så det var drf jag inte skrev igår  ,för de gick inte att publicera
men ialf
nu ska jag berätta lite om helgen / lägret
*
i fredags gjorde jag tp ingenting, chillade bara tp.
sen på lördag morgon vaknade jag vid tp 7 då packade jag ihop de sista och sen
for jag, ida, louise, mamma och idas mamma till kanseliet där alla i laget skulle träffas
sen for vi till rågraven
vi komdit vid 9 och då böt vi om inför träning och tränade i tp 2 timmar?
sen åt vi lunch, sen träning igen , och resten av kvällen tog vi det lugnt och spelade sked
och cirkus, hahaha de var fan askul , gammelstad if f97 ni är verkligen bra tjejer:)
sen på söndag vaknade vi vid 8 och då åt vi frukost och sen böt vi om till träning,
och tränade tp 2 timmar elr nå sånt å sen städade vi våra rum som vi hade sovit i  och sen for vi hem

ah de där var lite kort om helgen , juste ,
man sov 2 i varje rum, jag fick sova m jennifer;)))
men ialf, slutade klockan 3 idag, fan va härligt vöder de är ute ,
19,9 + var det nyss när jag kollade :DDDD
men jag ska bara läsa massa bloggar och sen blir det att fara till farmor
med mamma, jennifer och louise, vi ska kolla på jennifer balklänning
men skriver sen , hade bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0