5-0

elin kom och hämtade mej och louise klockan kvart över 6
då for vi till kanseliet och väntade på alla, sen for vi till råne
de spöregnade men de var ändå kul.
klockan halv 8 började matchen , första halvleken var jag inte m
så mkt för jag hade ont i foten , dom jag har haft dom två senaste veckorna
men andra halvleken spelade jag ganska mkt, asså fotboll är så kul!
vi vann med 5-0 (mot råne som ni kanske vet? )
bra spelat tjejer!!!:)
men nu ska jag hoppa i duschen och sen äta kvällsfika
ska inte sova men de här blir sista inlägget för idag
så godnatt
juste imorrn och på onsdag har vi kultur dagar, vi ska dansa och sjunga kör och massa
hahahhhahahahhaha,
säger gonatt med en bild på vårat lag , älskar er tjejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0