LHF♥

har inte hunnit skriva nå idag
har haft fullt upp
men jag å moa vaknade vid klockan 12
då åt vi frukost och fixade oss å sånt
sen vid 2 drog vi till stan ,
å var m viktorK å emilF ett tag
fast sen var dom tvungen att fara m bussen
till hockeyn
å då gick jag å moa till hemmakväll
å då hade vi astråk för vi ville ju oxå till hockeyn då hoppade vi på bussen hem ,
då vi var vid moas mammas jobb då moa kom på att vi kune hämta pengar där
då gick vi dit å fick pengar
sen for vi till hockeyn,
just när vi skulle köpa ståplatser var dom slutsålda
å vi hade inte råd m sittplatser.
men då hörde jag nån säga '' nån som vill köpa 2 ståplatser''
å jag å moa bara sprang dit å köpte dom
å sen var vi på hockeyn
å luleå förlorade :(
så nu står 2-2
komigen luleå , skellefteå suger
på hockeyn var vi m emil, viktor å nån random
höll tp på att svättas ihjäl fyfan va varmt å mkt folk de var där.
kom hem vid 8 tp elr nå
å nu sitter jag uppe vid tvn å snakkar på skype
å ska snart slinga håret,
men skriver snart :)
*
långt inlägg , men ah
de var min dag i små detaljer
men nu ska jag kolla på nå trollkarlsprogram
brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0