dag 07: Min bästavän

asså åh herregud
hatar sånt här
för om man råkar glömma nån så blire massa tjaffs
men ah jag gilla rju såklart alla mina vänner
men här e dom jag knr bäst å så
*
ellenrensfeldt,
har inte känt dej så jätte länge,
man alla minnen ojoj,
seriöst finns fan inte ord
du betyder så sjukt mkt för mej babe<3
älskardej<3
alvatervonen,
känt dej sen barnsben,
vi har aldrig bråkat elr nå
elr jo tjaffsat men ah ,
älskardejnåsjuktmktbästiiiis <3
finns fan inte ord,
alla minnen fifan <3
desireeeriksson,
bästavän du betyder så sjukt
mkt för mej,
alla minnen å allt hahah seriöst
älskardejbästavän ,<333
moafagerlönn,
älskardejnåsjuktmktvännen
alla minnen , hahahah ''kolla en fågel , fota den''
du e underbart speciell
visst har vi bråkat å så
men då har vi löst de
älskardej bästavän <3
viktoria fagervall,
den här personen saknar jag så sjukt mkt
alla minnen å allt
som när vi var i fjällen
vasa å allt
seriöst fattar inte hur de kunde bli så här
men du har greppat tag i andras händer å skiter fullständigt i mej
vare inte du som sa '' bästavänner för alltid, å du o jag varje dag''?
men så blev de inte :/
men kmr alltid älska dej
kan göra allt för att få tillbaka tiden m dej
vi var m varann seriöst varje dag
hahahah alla minnen å bilder å videor
saknar dej ,
du är en av dom som betyder mest för mej!!!
älskar/saknar dej !!!!!<3
*
*
*
de var tp alla tror jag,
hoppas jag inte glömde nån ;/
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0