dag 06: Min dag

alva sov hos mej från igår till idag,
vi vaknade vid tp halv två
då åt vi frukost
sen drog vi till alva för att vi skulle sminka oss där
å sånt , å sen skulle mamma hämta oss för att vi skulle till storheden
men så smarta som vi är hade alva ingen nyckel
å ingen var hemma så då fick vi sminka oss i hennes kaninhus ,
elr där dom har sin kanin
hahaahha fail-.-
sen kom mamma vid tp 4 å hämtade oss
då for jag å alva till hm å kollade på lite saker
köpte en bh för de var tp rea
sen köpte vi en asstor glassburk var från willys
dom e större en bjs å kostar bara 33 kr tp haha
efter de for vi till alva å fixade oss igen hehe
sen åt vi å sen vid kvart över 6 skjutsade alvas pappa oss till gården
för de var ju somsagt tjejkväll
de var tp inga där
dom ända som var där var jag,alva,ellen,lis å linnea
å dom som jobbar där såklart
ahahah vi tp dampade
fan va kul devar
heheheh
vi bakade kladdkaka m marchmallows å gjorde fruktsallad å massa
de var asnajjjjjs
sen vid 11 kom alvas pappa å hämtade oss
å nu sitter vi hos alva
å ska sova här somsagt
de var min dag de :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0