sommarlov! xD

kan fan inte fatta de, sommarlov !!!
fyfan så härligt, inga läxor, ingen skola , slippa vakna vid 7,
asså åh de här är fan livet, kmr inte blogga nå mkt i sommar tror jag
eftersom jag tp aldrig sitter vid datan då
men efter skolavslutningen for vi till stan och såg när jennifer tog studenten,
jennifer var verkligen fin , och hon var tp finast av alla på balen x)
men nu ska jag städa klart mitt rum sen kmr det väll massa folk hit
sen ikvl blir det storsand med desse, louise och jennifer och grilla, äta tårta
och sen inatt sover vi i tält på våran gård,
men hare bra i det varma vädret, tp 29,6 +
puss ;*
slutar inlägget med en ego, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0