sommarlov snart

på det hära mini lovet har jag tp inte hunnit skriva nå
och inte orkat heller, men ialf
igår ikvl gick vi till jennifer ,
sen gick jag, desse, louise, jennifer och ebba till oss
och dampade som fan , hihi, sen sov dom över hos oss
vi vaknade vid tp halv 12
då fixade ci oss och sånt och sen drog vi till kyrkbymarknaden vid 3 tp?
men ah , sen har vi vart där hela dan och kom tp hem ganska nyss, har just ätit
och blir väll att vara m jennifer, desse, louise och ebba ikvl oxå (Y)
najsnajs,
snart sommarlov, och jag ska påskolavslutningen :DDDDD
skulle först inte det eftersom min syrra tar studenten , men vi hinner fara på bådeoch:)
men ah nu ska jag bajsa
skriver kanske senare ikvl,
puss;*

Kommentarer
Postat av: Viktoria

lägg ut bild på hur det blev!

2011-06-05 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0