kyrkbyn

tja, hade somsagt bloggpaus igår,
men ah, jag , louise och jennifer sov här och vi vaknade klockan halv 9
och gjorde oss färdig och sånt, sen kom desse och hämta oss ,
och så for vi till kyrkbymarknaden där vi skulle stå och sälja från klockan 10 till 12
det var jag, louise, desse, jennifer och fanny :)
vädret har tp humorsvängningar;s
seriöst , regn, sol, reng plus blåsit
men ialf sen när vi hade sålt klart   (vi sålde för fotbollslaget)
då gick vi runt och kollade, köpte ett par neardsolglasögon som var rosa med blåa örongrejs
och  så köpte jag ett uggel halsband:)
sen vid halv 2 for vi hem och dom som sålde packade ihop allr eftersom det började regna och blåsa
sen vid halv 3 så ringde dom och sa att jennifer skulel sälja och att dom hade stoppat upp allt för
de hade blivit soligt, då gick jag och jennifer till kyrbyn, men såklart började de regna när vi kom dit så då packade vi ihop allt, och for hem :)
vi har just ätit, och nu ska vi ut och hoppa studsmatta
och jennifer klarade en bakåtvolt tp ( för er som ville anteckna)
men ah , blir mest troligen att jennifer sover här elr jag hos henne :)
men hejdå, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0