dålig uppdatering

har varit jätte dålig uppdatering, men har inte vart på de bästa humöret kan man säga, pga en sak.. men idag vaknade jag, louise och desse vid 11 tp? då chillade vi och åt frukost och sånt till tp 2 då kom amandas, amandam och fanny då gick vi tp runt på marieberg, och dampade fyfan va härligt väder de har varit idag men ialf, dom for hem vid 5-6 men har just bytt om , snart kmr vikki och då cyklar vi till desse och sen till träningen , har verkligen inte lust med träning, har ont i magen, och nageltrång på min sotrtå, inte skönt -.- men ialf, ska försöka träna så mkt som jag kan eftersom jag vill spela på psg :) men skriver sen hejdå;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0