dag 20: En bild på dina närmaste

Ellen rensfeldt , har inte känt dej så jätte länge
men du betyder ändå så sjukt mkt för mej
alla minnen å allt <3
älskar dej bästiiiiiis!
utan dej hade jag inte stått där jag står idag
nog har vi bråkat å så men då har vi löst de sen
du är sjukt älskad , älskar dej ellen !<3
Jennifer lundberg,
har inte känt dej så jätte länge heller
men du betyder ändå så sjukt mkt bästavän !
alla minnen fifan hahahah ,
omg tiden me dej e underbar !
älskar dej <3
Alva tervonen , du e så sjukt bra,
har känt dej hela mitt liv å vi har inte bråkat än ända gång
de e fan otroligt
alla minnen me dej e underbara ,
ångrar inte en sekund m dej bästavän
älskardej!! <3
var me dej asofta förut
men inte längre
saknar verkligen tiden då vi va m varann varje dag
då vi var bästisar å allt
:(
de kmr aldrig bli som förr,
du tappade min tillit när du släppte min hand
nu har du tagit tag i andras händer,
saknar dej Viktoria fagervall !!<3
är inte m så ofta men har känt hela livet :)
alla barndoms minnen ojoj , :)
du e sjukt underbar Amanda modig , <3
Moa fagerlönn
har gått i samma klass som dej men inte längre :(
alla våra minnen , fifan va härliga
du e sjukt underbar bästavän
glömmer dej aldrig , älskardej  :) <3
*
*
*
de e tp dom närmaste,
och min familj å släkt såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0