stallet

hann inte tp inte skriva nå igår
men for ju till stan m moa,
vi gick på stan men sen gick vi hem till hennes pappa
där vi var en stund å dampade
sen åt vi där och efter de for vi hem till mej , vid tp
6 , å vi kom hem tp  7, för vi segade, juste glömde säga
att johannes kom till moas pappa vid 5 tp ,
sen när vi kom te gstad så gick johannes hem till sej
och jag å moa till mej ,
sen kom johannes å vi dampade å massa
vid halv 10 gick vi till moa  å johannes gick hem
och så sov jag där,
å jah
de där var snabbt om dagen igår
för har bråttom om tp 5 min ska jag till stallet,
och moa ska me å kolla ,
så ni kanske får nå bilder sen :)
hejdååå
hare bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0