fanta

igår så sov ju moa hos oss , å imorse vaknade jag tp halv 11
för moa var tvungen att fara hem då för hon skulle
till hennes stuga, då åt jag frukost å fixade mej , å vid
kvart i 12 for jag, louise och mamma till stan ,
vi köpte massa kläder å smycken å sånt
kmr bilder snart :)
men ialf nu ska jag göra mej iordning och sen kommer klara vid halv 5
å då far vi till angelica, på hennes ''kalas'' elr vad man nu ska kalla det
där kmr vi sova över och på morgonen kmr mamma och pappa och hämtar
oss å sen drar vi till piteåhavsbad, sover där en natt och kmr hem på lördag
så de här blir mitt sista inlägg innan lördag
här kmr bilderna på det jag köpte idag :)
*
*
Munkkofta
Bikini överdel och bikini underdel
vetinte vad det heter men tp en tub bh elr nå sånt
Svarta spetstights
T-shirt
En till t-shirt ( fett dålig bild men)
Vita spetstights
Svart bas linne
Mascara
Uggel halsband
Ett till uggel halsband
uggel örhängen (mkt ugglor haha)
Glasögon halsband (dålig bild)
Ett grönt/vitt spetslinne
Leopard solbrillor
*
ah det där var allt, fett dåliga bilder, men det får duga
men nu ska jag fixa mej å sånt, så nu blire en liten bloggpaus till lördag
så hare bra
hejdåå

Kommentarer
Postat av: Alva

tjasnygging! Hur har du det i Sverige ?



Här är allt heeeeeeeeerligt :)



fINa saker btw :) <3

2011-04-22 @ 20:13:07
URL: http://alvatervonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0