alva tervonen kom hem!

å fett less jag blir, hela mit tinlägg suddades bort, seriöst , -.-
hade skrivit aslångt ,men får väll skriva om då.
*
igår sov vi ju hos angelica, det var jag, angelica, elin, klara och louise
, och tina som inte sov över.
vi ahde askul , ni e bra ni tjejer!
vet inte när vi somnade men vi vaknade ialf vid 10 ,
då åt vi frukost och sånt å sen kom mamma och pappa p och
hämtade oss och så for vi hit till piteåhavsbad
vi har badat å ätit väldigt god middag , och så vare nån show också
sen dampade jag å louise i hissen m nåra kilalr vi inte kände ;S
men ialf, kommer hem imorrn och skriver mer då ,
just får itne glömma min kommentar jag fick av alva:)
*
*
tjasnygging! Hur har du det i Sverige ?

Här är allt heeeeeeeeerligt :)

fINa saker btw :) <3

*
*
svar: hej snyggare, jag har faktiskt bra här, men nu får du fan ta och
        komma hem , saknar dej redan ju!
        takc så mkt :)
*
*
(kunde itne printscreena kommentaren för pappas data e cp tp )
*

saknar faktiskt lite luleå ändå,
mest saknar jag alva som ska vara borta i två veckor
men är ändå glad för hennes skull , ha det så bra där i varma sköna turkiet:)
och så saknar jag min lilla gullebulle ellen , som jag verkligen måste träffa
snart, :)
men nu ska jag ta och kolla på tv och dricka trocadero,
och louise ska ta datan nu , så..
gladpåsk på er!


baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0