11+

asså de är fan varmt
11+ seriöst,
sommar kommer snart, fyfan va härligt
det är bara den här veckan å sen påsklovet å sen 7 veckor till
de kmr gå assnabbt, vill ha sommarlov nu

kom ialf nyss hem från skolan ,
nån '' snodde''min cykel tills vi slutade då
dom lämnade tillbaks den
asså seriöst helt härligt väder
på gympan hade vi kondition å har asträningsverk i benen
pga träningen igår, gympan å  så har vi träning ikvl ,
första träningen på ip i år:)
seriöst, happy jag är ,
blir att åka till träningen
klockan 6 tp
den börjar halv 7 så
men nu vet jag inte vad jag ska göra
ska nog ringa jennifer elr nån,
men hare bra !
älska,älska,älska!
sommar, fotboll,!:)
ridning, fast ingen ridning på sommarlovet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0